Aint no party

God morgon!
Idag känns det som om att det kommer bli en slapp dag, för det vet jag ju med att det kommer bli. jag är ledig i eftermiddag så det enda jag har att göra är städning hos maria, vilket jag ska gå dit och göra sen vid 11 tänkte jag. 

lägrena på öknehult är i fullgång, det är jobbigt att inte vara där och se alla gamla elever och mina underbara vänner. sen självklart att bara vara med hästarna, eller bara vara på öknehult. jag kommer nog åka dit varje sommar tills jag skaffar barn och sånt självklart för då är det deras tur att åka dit och lära sig rida! 
men iaf, Lisa är där och sliter med allting. hon skriver på henne blogg vad hon ska göra varje dag och det får mig verkligen att sakna allting som har med Ökne att göra. jag har inte kännt en sån saknad hem förut när det är så långt kvar tills det är dags att åka hem. det känns väldigt konstigt, men sen vet jag med att det kommer gå över så småningom och det hoppas jag med!!
ledsen tjej..


Sommaren 2010 <3
xxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0