Chasing the sun

Godmorgon!
Sitter i min säng och äter jordgubbar med mjölk till frukost, ska verkligen försöka hålla mig till mina lilla diet den får vi ju se hur det går. 
nu på morgonen är det boot camp som gäller, var där i tisdags också och det är grymt jobbigt men hur bra som helst och faktikst roligt. 
men min kropp är iaf inte stabil sen i tisdags så det blir intressant idag, se om jag kommer palla med allting. 
 
livet i england just nu är toppen! det går lite i svackor liksom, ena dagen så längtar jag hem jätte mycket och sen andra dagen så vill jag inget annat än att vara kvar här.
igår var jag ute och lirade lite fotboll med mig själv och började tänka på om jag kanske skulle börja lira igen, det var ju väldigt länge sen men det är ju fortfarande roligt. sen vet jag inte om jag ska fortsätta med hästarna, tänker inte köpa någon ny häst utan kanske bli medryttare eller liknande.
vad tycker ni? har ni några bra tips till mig?
 
jag insåg igår med att jag har inte pratat med mina vänner i sverige sen jag åkte tillbaka från min systers bröllop. vet inte om det är mitt fel, deras eller allas kanske men det har bara inte blivit så. känns som om att det är jag som är jobbig och tjatar om att jag vill skypa med dom, men men thats life!
 
efter min död idag så ska jag städa hos maria och sen blir det att ta det lugnt ett tag och så ska jag hämta oliver på skolan vid 15.15! så ska vi ta det lugnt kanske spela lite fotboll :)
sen ikväll är det fotboll som gäller tyskland - italien, tyskland kommer ju att vinna men men man vet aldrig vad som kan hända! :)
 
 Låten är bra och killarna är snygga, vad kan gå fel? 
 
xxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0