This is love

Godkväll! 
det är inte så sent men jag är hur trött som helst!
Gick upp vid sju imorse för att göra mig iordning inför mina exams. kändes som om allt skulle gå åt skogen faktiskt även fast jag har förberett mig ganska så mycket. men kunde inte göra mycket åt det alls just då eftersom det var 3 timmar innan själva skrivningen. men nu förstår jag pressen som alla studenter har liksom allt hänger på ett prov, men sen är inte mitt prov alls lika stort som deras är haha men jag är ju en sån person som för presentations ångest för prov sånt.
 
efter att provet var avklarat så kunde jag andas ut, åkte hem och tog det lugnt en stund sen letade jag efter olivers borttappade skolskor, hittade dom inte. sen var det dags att hämta honom på skolan, efter det mötte vi connor och gick hem. sen var det inte så mycket som hände. 
på kvällen nu skulle vi egentligen ha haft en tjej kväll på puben men Maria och Dom behövde mig så jag satt barnvakt medan dom var på Hayling island och seglade. dom kom hem efter 10 så då gick jag hem och nu sitter jag här och skriver. 
dagen har iaf vart helt okej, är som sagt helt slut efter allt påfrestande i hjärnan!
 
här får ni en låt som jag tycker väldigt mycket om!
Kram på er och godnatt!
xxx
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0