This day

God morgon världen!
Jag gick egentligen upp vid 9 men är så himla trött för jag sov ingenting inatt för hade mardrömmar like crazyy about spindlar och allt äckligt som händer när dom är inblandade. Så jag gick och la mig igen och sov till 11, idag är en sån dag när jag vill sova hela dagen och bara vara. Vet inte varför men kroppen är inte igång, magen gör ont och ögonen stänger utav sig självt hela tiden.
Ska gå till Maria och städa snart. Anledningen till att jag går dit lite sent är för jag ska äta lunch med Julia och Melina klockan 2 så då kan jag gå dit direkt efter att jag har städat klart.
Efter det så ska jag nog hämta oliver på skolan vid 4, eller så kommer Maria köra hem honom och Luca hit för det är tennis idag.
Lottie och Iain är ute på äventyr ikväll så det betyder att jag sitter barnvakt, vilket är väldigt skönt och bra för då måste jag plugga :)

Nu ska jag springa iväg till
Maria, puss på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0