Loverboy

har inte bloggat på väldigt länge nu och det beror på att jag varken har haft orken tiden eller viljan att göra det. men tänkte att jag skulle börja igen lite smått, kommer inte bli uppdateringar varje dag kan jag säga direkt. ibland kan det nog även ta en vecka innan det kommer ett inlägg men det får ni alla leva med!
 
jaha jag är iaf tillbaka i England nu och jobbar för fullt, var hemma i sverige i en månad över sommaren och hade lite ledig. träffade alla mina vänner och familjen vilket var riktigt skönt. en månad är inte så lång tid för jag hann inte träffa alla som jag ville träffa och så blev jag uppbokad så fort utav saker som skulle hända och människor att träffa osv..
 
Vhilda fyllde 2 år nu när jag var hemma, kan inte förstå att hon redan är 2. tiden har gått så himla fort och jag hänger inte med längre. kanske är för att jag inte bor i samma land som jag gjorde för 2 år sen. 
 
alla mina tjejer som jag hade här i England har åkt hem vilket är väldigt trist för vi var så himla nära, så ni träffar jag nya au pairer och försöker få en likadan kontakt som jag hade med dom andra, lättare sagt än gjort. saknar mina tjejor, det är tomt här utan dom. 
sen har jag även börjat ett nytt liv som jag försöker hålla mig till. har gått upp så himla mycket i vikt sen jag flyttade hit, så nu har jag börjat på bootcamp 2 gånger i veckan. tisdagar och torsdagar går jag dit och tränar bort allt fett och bygger upp mina muskler igen. bootcamp är jobbigt men det ger mig så mycket, theresa är kvinnan som håller i det. hon är den mest vältränade kvinna jag har sett kan jag nog säga. hon gör allt med oss och gör det snabbare och hon kan prata samtidigt som hon gör det vilket jag tycker är helt fantastiskt.
försöker även dra ner på all mat som jag äter, men har slutat röka så de gör inte de här så mycket bättre för jag är ju hungrig hela tiden men jag är glad att jag gör det nu när jag har relativt lätt att gå ner i vikt.
 
som sagt tillbaka i England och jobbar för fullt. det är skönt att vara här men saknar alla där hemma så otroligt mycket. den här tiden kommer att vara jobbigare än tiden innan, men jag ska stå ut! 
har även börjat läsa haha, tänk er att jag läser en bok. det var länge sen, men iaf just nu läser jag Hungergames och den är OTROLIGT bra, men inte lägga undan den. igår somnade jag med den i ansiktet 2 gånger innan jag la ner och släckte lampan för att sova. jag vill inte sluta läsa den. men det är bara 10 sidor kvar och sen är den slut. så imorgon ska jag och Oliver till bibban och låna den andra boken samt att han med ska låna någon bok.
 
Ska göra högskoleprovet i oktober. jag avskyr att plugga och tar varje väg ut som jag bara kan men till det här ska jag plugga som fan. måste klara det och det är matten jag kommer ha svårt för. det är där jag kommer få det kämpigt och självförtroendet kommer att rasa ner. 
sen har alla mina vänner skaffat förhållanden vilket är väldigt trist för här sitter jag själv och kämpar med livet men har ingen att dela det med. har ändå inte tid för någon i mitt liv nu iaf så det är väl lika bra. men man börjar ju ändå undra när är det min tur? men shitthesame livet går vidare och ett förhållande är lääängst ner på min lista och kommer vara det för iaf 2 år :)
Men nu måste jag börja jobba, kram på er!
xxx
Detta är Sotis, den sötaste katten som finns


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0