Thats life

Ligger i sängen och ska kolla på big brother. Känner inte riktigt för att sova alls, har haft en allt för slapp dag. Städade i 2 timmar sen gick jag hem och har bara tagit det lugnt sen dess. Fatta att jag har pratat med Lollo kollat på serier sen klockan 2 men sen har jag med hjälpt Lottie med att göra mat till mig och grabbarna!
Sen jag har satt igång min iPhone har jag bara spelat spel och är inne på Facebook hela tiden. Jag gillar det inte haha eller?
Sen jag flyttade till England har jag märkt vilka som är mina riktiga vänner. Vilka som verkligen finns där. Nu när jag kommer hem vet jag att folk kommer höra av sig om att dom vill fika och ses i sånt, det kommer jag självklart uppskatta. Men kan berätta det redan nu att jag kommer inte ha tid med alls. På torsdagen när jag landar kommer mamma och jag åka raka vägen hem, sen så är det någon överraskning till mig sa mamma haha. På fredagen ska jag färga mitt i hår och klippa mig, åka ut till skärblacka och dyka borden samt dekorera hela byggnaden. Det kommer nog ta många timmar, efter det ska jag hem till syster och sova där för på lördagen är det bröllopdags!! Vi ska fixa hår sminka oss och fixa allt tills det är dags att gå in i kyrkan haha nervös tjej! Sen kommer det vara mat, massor med tal, sång, tårta, dans, mat igen och sen massor med skratt :)
Söndagen ska jag sova hur länge som jag kan, sedan blir det att åka till Skavsta för att flyga hem igen! Haha jag har 2 hem nu det är ju lite sjukt!
Idag sa Lottie att jag och Connor beter oss som syskon haha vilket vi gör ibland...
Nu ska jag kolla på bb!
xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0