Sömnbrist

Igår  var det en riktigt bra dag, tog det lugnt hela dagen med familjen vilket var väldigt mysigt. hjälpte connor med hans sience läxa som var att göra en cell av mat eller liknande, så vi bakade en kladdkaka och en stor chokladboll. efter det så kollade jag på film med killarna, hade laddat ner men in black 3 för visste att det var en film dom ville se. efter det så var den en stoor sunday rost med allt möjligt, vi hade en stooor stek, roasted potatoes, rostad palsternacka, ärtor och yorkshire pudding, för ni som inte förstår vad jag pratar om nu så är Sunday rost en stor tradition i England. det bästa med england enligt mig för att jag älskar mat och sunday rost is all about the food!
 
somnade vid 4 inatt, vet inte vad det var för fel men ögonen var stora som diamanter och dom vägrade att bli trötta vilket inte händer mig så ofta, undrar om det är för att jag slutar röka? eeh, jag vet inte. kroppen är så himla komplicerad och inte riktigt min grej, alls!
kollade på X factor igår och blev sugen på att se dom från USA så började kolla på det igår natt, kollade även på the lying game sjuuukt bra, men X factor är ju också bra förstås! Idol kan ju slänga sig i väggen för x factor är bättre och kommer alltid vara bättre!
 
jaa, nu ligger jag i sängen och ska snart gå upp och göra mig en kopp te och sedan ska jag börja städa. idag ska Lottie och jag gå igenom sko lådorna i hallen, det ska bli väldigt intressant. det är ju inte liiite skor i dom hihi.. men jag tycker att det är roligare att göra något man sedan får se ett resultat från istället för att städa huset ordentligt så går det 1 dag så ser det nästan ut så som det gjorde innan man städat. sen måste jag även gå igenom grabbarnas garderob för dom har så mycket kläder som dom inte använder framförallt t-shirts. det går knappt att stänga lådorna för att dom är fullproppade med tröjor. 
 
think its time for me to stop typing and start cleaning, and oh yeah its raining today, surprise! men då menar jag att det verkligen regnar och har gjort nonstop från igår!
you gotta love England!
xxx
Detta är Vhilda på systers bröllop. hur söt som helst och ville bara säga att jag saknar henne något enormt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0