Fortsättning

Nu kommer fortsättningen på den historien innan. Så tjejerna hämtade mig på Skavsta jag grät som ett litet barn för att jag var så lycklig! Sedan så åkte vi mot Norrköping, vi snackade skit hela vägen om allt som hänt där hemma medan jag vart borta. Haha så sitter vi och pratar om alla grabbarna och jag frågar vad vi ska göra ikväll och om vi ska hitta på något. Johanna säger vi måste åka hem till dig först för din mamma vill prata med dig och träffa dig med. Så säger jag ja, men vi ska ju grilla med sa mamma till mig iaf! Så åker vi ut på landet där jag bor, kör in på grusvägen till mitt hus så ser jag någon kille sitta på våran altan. Han såg exakt ut som Robin sen stod hans bil parkerad utanför huset men jag tänkte inte mer på det. Mamma kom springandes och jag hoppade ut ur bilen sprang till mamma så skulle jag springa vidare runt huset för att krama pappa, när jag kommer upp på altanen så sitter alla killarna där och jag började gråta igen! Haha vi käkade korv, snackade skit och spelade kubb! Det var en riktigt härlig kväll och jag kan skatta mig lycka som har sådana vänner som jag har! Även mina föräldrar som lurade mig stort!
Fredagen, gick vi upp tidigt och det var dags att åka in till staden för att jag skulle färga mitt hår, klippa också och mamma skulle fixa sina naglar. Det var hur skönt som helst at bli av med den äckliga utväxten jag känner mig alltid så skitig när jag har utväxt. När vi var klara hos Jenna var det dags att åka ut till skärblacka för att duka alla bord och dekorera salen för lördagen! Det var helt underbart att träffa alla igen, det var ju ändå ett tag sen sist, 5 månader om inte mer sen sist jag såg mina syskon, hela Jonnys familj, Sofia och sen den mest underbaraste lilla tjej Vhilda! Jag var så lycklig när jag såg henne. Hade vart lite orolig inför de ifall hon skulle känna igen mig eller om hon bara allmänt skulle tycka att det var konstigt!
Iaf vi var där och dukade o fixade allt, det tog längre tid än vad jag trodde. Haha sen så hörde jag från Jonny att det var en stor match som spelades på IP, vånga mot blacka! Så jag kunde inte låta bli utan jag följde med på ett bananskaö och när vi väl var där blev jag väldigt förvånad för hela vånga laget hade förändrats! Haha chockad var jag. Matchen slutade 2-0 till blacka och det gillar vi!
Sen åkte vi till syster och försökte få allting redo. Sen vart det att sova för det var jag värd!
Lördagen, syster väckte mig halv 8 sedan var det dags att fixa sig och bli fin. Det var Ansos tur först att fixa håret sedan åkte hon för att sminka sig och så var det min tur med håret, jag vart riktigt nöjd. Så sa jag till Ingrid när hon plockade med allting, gör det inte så fint för det är ansos dag idag! Hahaha ibland är jag rolig utan att ens tänka på det. Sen åkte jag och Fredrik in till stan för att hämta anso och så var det min tur att bli sminkad! Det vart med riktigt fint. Sen åkte vi hem till mamma och pappa för att hämta mitt halsband som jag helt hade glömt bort och så gjorde jag några mackor till mig och Fredrik för vi hade inte ätit frukost. Sen bar det iväg till anso igen där dom satt och tog kort redan så jag fick springa in och byta om sen kom jag ut och då vart det massor med bilder.
Kvart i 4 var det dags för att åka till kyrkan, jag var inte så nervös tills vi stod där för att gå in. Så kände jag att jag skulle börja gråta så patetisk och blödig som jag är blev det ju så när Elin började sjunga haha där står jag och gråter och dom har inte ens börjat själva vigseln än.
Hela vigseln var vacker och man kunde se hur glada och lyckliga dom var! Efter vigseln åkte vi alla till folketshus i skärblacka för middagen och festen såklart! Maten var underbar och alla talen var fantastiska! Efter ganska lång tid började festen och bandet drog igång med fest. Alla dansade och hade roligt. Vi åkte från festen vid 4 på morgonen haha.

Som sagt jag hann med mycket på dom 3 nätterna och 4 dagarna som jag var hemma! Nu längtar jag till augusti då jag åker hem för att vara hemma en månad.
Hoppas ni hade en lika underbar helg som mig, kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0