Doktor

Nu har jag inte bloggat på ett tag, ber jag om ursäkt för. Det har vart så mycket att göra med så lite tid. Jag åkte till Sverige förra torsdagen för att min syster gifte sig. Hur konstigt är inte det då?
När jag landade på Skavsta var vi bara 10 min försenade. Så jag trodde att mamma skulle vara där. Visade sig att hon inte var det så satte mig ner på en bänk och väntade på henne, det jobbigaste var att jag inte kunde ringa henne för jag har ingen fungerande telefon i Sverige. Så medan jag satt där vart jag irriterad på mamma som inte var där i tid. Så kollar jag upp och ser Johannas bil, där sitter Daline, Roos, Jessica och så självklart Johanna. Jag började gråta, så blödig som jag är, sen så beger vi oss mot Norrköping. Men
Nu hinner jag inte berätta mer jag fortsätter senare för jag ska till doktorn idag, ska få svar på blodtesten! Kraaaam



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0