9 dagar

Idag har jag insett att jag saknar mina vänner något enormt och det gör lite ont när jag tänker på dom.
Om 9 dagar så kommer jag sätta foten på svenskmark igen efter 4 månader. Kommer vara konstigt att prata svenska så mycket och sen med att dom kommer förstå allt jag säger. Haha ibland är det roligt att vara den alla kollar på, försöker förstå men det gör dom förstås inte.
Idag är det tisdag och jag är ledig, väldigt skönt för då kan jag fixa iordning på mitt rum och göra läxorna för imorgon är det skola som gäller.

På lördag är det en vecka kvar till min syster gifter sig! Jag är nervös redan nu, men det kommer nog gå bra!
Ha en bra dag
xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0