Houston we have a problem

Jag överlevde en natt i London med Fiie!
Nu ligger vi i hennes säng och har sminkat oss lite fint för att vi har inget bättre för oss och för att vi är mobbade. Sen så är det ju så att ibland måste man ta till drastiska metoder för att skratta lite. Så igår var vi och festade loss, men dubstep tar över världen så det var inte ens så roligt att dansa förutom när vi körde den fina soppa stallgången, rida hästen och hoppa dansen. Självklart så stirrade människor och trodde säkert att vi var störda, but that is how we do it!
Vägen hem är en historia i sig som jag kommer berätta om någon annan dag, kan säga att en tur på 30 tog 3 timmar eller mer haha.

Nu chillar vi hemma hos Fiie och imorgon ska jag åka hem igen. Kommer att vara tråkigt att åka men jag kommer LÄTT komma och hälsa på igen hihi.
Xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0