ojojoj

hejsan! vet att det var länge sen nu jag bloggade, men har haft så mycket att göra och sen när jag har vart ledig har det blivit mycket festande och umgås med kompisarna!
min systers bröllop har jag redan skrivit om så kan bara tillägga att det var awesome önskar att dom kunde gifta sig igen bara för att det var så roligt att träffa alla och underbart att se min syster så lycklig!

Ja sen efter sverige har jag bara jobbat och tagit det lugnt med kompisarna. Ingela kom tillbaka igår från sverige, hon kom över så kollade vi på sverige ukraina matchen. såå otroligt pinsamt och dom spelade så dåligt. för er som inte vet eller har läst på facebook så förlorade sverige med 2-1. det känns inte ok någonstans att vi förlora mot ukraina liksom, men som vabligt litar dom på att zlatan ska göra sitt jobb vilket han gjorde 4 gånger i matchen, men resten av tiden stog han mest och kollade på dom andra spelarna och blev arg på sina lagkamrater när dom inte placerade bollen framför fötterna på honom, som den divan han är!
jag hoppas att dom ser matchen om och om igen till på fredag för då möter vi england. om sverige spelar lika dåligt då kommer jag stänga in mig i huset och stanna här.
så på fredag vill ja se ett svenskt lag med attityd och sammanhållning!

Lottie är i amsterdam just nu, så jag ska snart möta connor och ta en fika med honom i väntan på att oliver ska sluta skolan. sen ska connor gå till sin tutor, oliver och jag ska hitta på något för att sedan möta honom, gå hem och göra mat. sen blir det stryka för min del! sen sent på kvällen kommer lottie hem och imorgon åker hon och Iain till Rom så då kommer jag ha fullt upp med grabbarna! :)

Får försöka skriva mer ikväll eller imorgon!
 xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0