Tack!!

Jag vill bara säga tack till alla mina härliga vänner som överraskade mig i torsdags hemma hos mig! Det var så himla länge sen jag såg dom sist och jag är den lyckligaste i hela världen som har sådana vänner som ställer upp och alltid finns där för mig!

Sen vill jag tacka min underbara familj. Ni finns alltid där för mig och jag vet att ni alltid kommer att göra det. Jag vet att jag aldrig har vart den perfekta dottern eller systern men oavsett vad jag gjort eller vad som har hänt har ni vart där och hjälpt mig till att bli den personen jag är idag!

Och så vill jag tacka Lottie och Maria som fick mig att flytta till England och jag har vuxit så mycket med hjälp utav dom och deras familjer. Jag har lärt känna mig själv och har hittat mitt riktiga jag!

Haha och tack till alla er som läser min blogg!
Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0