Give me hope

Okej jag har inte gjort mycket alls idag vilket jag kanske egentligen borde ha, men det är torsdag och imorse gick jag med connor till hans kompis där som sedan går ihop till skolan, sen så gick jag till Maria och städade för fullt. När jag kom hem igen tvättade jag i
Lakan och fixade med saker, så nu är alla lakan tvättade. Ska bara ta mig i kragen och stryka dom med, det värsta som finns är att stryka allt! Haha men ja sen har jag legat i min säng sovit en stund, kollat på serier. Skulle egentligen ha sprungit en sväng men min höft gör så himla ont när jag går så vågar inte ge mig ut på en springtur. Ska snart duscha och ta på mig kläder för att hämta connor på skolan, vi måste handla lite saker på vägen hem. Men han slutar skolan vid 5 så behöver inte gå på 1 timme.
Nu är det dags för mig att duscha! Ha en bra dag :)
Xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0