SYTYCD

Ligger i sängen och kollar på so you think you can dance finalen och det är sjukt hur mycket känslor det är inblandande i dans. Vet inte vad jag ska ta mig till..
Dom visar sina topp 5 som inte kom med i själva programmet och mina tårar bara rinner, blödig som jag är.
Idag har jag vart Hundvakt och hunnit med en tripp till Ikea med Lottie och oliver. Ikea här i England är hur stort som helst och så tänker jag så här, när man är i en svensk butik och dom serverar svensk mat tycker ju jag att man kanske ska testa det. Men icke sa Nicke! Där sitter dom och äter svenska köttbullar med pomme och ketchup sen självklart deras älskade mayonaise.. Jag mådde illa när jag såg det, bara hemskt!

Dagen har vart riktigt bra. Har inte tänkt så mycket, vilket är bra för att vara tjejen som alltid övertänker.
Har läst ut den första boken utav hungergames, så jag och oliver gick till biblioteket för att låna Böcker och jag skulle ju låna den andra boken så är ju den självklart redan utlånad. Så nu får jag vänta ett bra tag innan den kommer in igen.

Nu har jag inte tid att skriva mer!
Puss på er

Xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0